fredag 20. september 2013

Uglenegler!

Jeg har endelig fått tak i IsaDora nail art brush, den har jeg lengtet etter! Den måtte selvfølgelig testes. Jeg er jo så glad i ugler, så her kommer mitt første forsøk på ugler. 
Det ble ikke helt vellykket, men med litt øvelse (og etterhvert noen dottingtools) så blir det nok bra).

Du trenger:
-Base coat
-IsaDora, 192 power pink
-Essence marble maina, 03 Silver Twister
-Maybelline Colorama, 749 (gul)
-Mabelline Colorama, 23 (Svart)
-IsaDora, 631 Grape Jam
-Top coat
-IsaDora nailart brush
-Knappenål

Slik gjør du:
Først legger du basecoat og Grape Jam lakkene.
Deretter bruker du knappehodet og dypper dette i Power Pink lakken, og lager dette mønsteret:


Dette lar du tørke før du fortsetter.
Bruk den gule colorama og lag følgende mønster (til dette brukte jeg nail-art børsten):
Dette er jo et eksjepsonelt dårlig bilde, men du skal lage gult på øynene, gule føtter og gult nebb.

Når dette har tørket tar du svart lakk i en prikk i øynene og bruker den sølvfargede lakken til å lage fjær.
Når alt dette har tørket tar du et lag med topcoat, slik at designet ditt kan vare litt lengre :)
Det vil da se ca. slik ut:

Hva passer vel bedre på neglen enn en ugle nå på høsten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar